Life got in the way

 
Ni skall nu få en livuppdatering om mitt liv. 
Har alltså börjat skolan igen. Har ett rätt grymt schema så jag hinner göra massa grejer efter skolan. Läser bara tre "plugg-kurser" just nu, Naturvetenskap, Svenska och Engelska. 
- Har börjat åka till gymmet själv numera (min syster är för lat och tråkig för att följa med), mår bra utav de och jag har något att göra eftersom jag inte har så mycket i skolan (än)
- En annan anledning till att jag gymmar är så jag kan äta massa kakor utan att ha ångest över de. Gillar verkligen kakor tusen gånger mer än godis, blir så glad när jag äter de!!
- Vill verkligen fota något kul! Såna bilder som man ser direkt i kameran hur gryma dom blev! har dock ingen fantasi.. TIPS?
- Är yttepytte lite förkyld, men bara i ena näsborren.
- Vill verkligen försöka göra bra blogginlägg och få den lite större, men har typ ingen lust och jag är ovetande om hur man gör...
- Pappa har vart snäll och köpt ny mobil till mig som kommer i slutet av veckan!
- Skall se idol nu, heeejdå! 
 


du tar så sjukt bra självporträtt! åååh så fina, älskar att du tar med motljus! :D

Svar: åhhh, tack fina du!! du gjorde min kväll :)
Jessika Bjersander

2013-09-04 | 21:35:51

Ny telefon IGEN :) va blir de för flaschigt den här gången

2013-09-05 | 19:52:32

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback