We are all stories in the end

HEJ HO! Sitter nu för första gången på typ en o en halv vecka vid datorn. Vad har jag gjort under senaste en och en halv vecka då? Jobbat på Vinor krog på fårö över påsk, sovit i tält vilket resulterade en grym soluppgång, påskmiddag med släkten, åkt båt 7 timmar, åkt komunalt första gången själv i stockholm, gått vilse i stockholm, gått i skolan två dagar, tränat, provjobbat på en restaurang i stan försökt plugga under den korta tiden ja haft tillgång till datan och sovit hemma ca 5 nätter under den här tidsperioden. Imorgon börjar jag med att gå på Riskettan, sen har jag prov, sen vidare till första dagen på praktiken, sjukt taggad! 


Åh så fina bilder! Och jättefin blogg! :)

2014-05-03 | 15:07:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback