Ett nej skulle få hela min värld att rasa


Ni vet känslan då man har massa energi så man inte vet vart man skall ta vägen?
Känslan att gå men vinterjackan öppen utan att frysa?
Eller när man för en gångs skull inte halkar runt som bambi när man har converse?
Har värsta bra idéen till skrivuppgiften i svenska som man kommer få A på?
Eller när man bor i en familj som alltid har massa godsaker hemma?
Nej, inte jag heller.. 
Är så trött på allt så skulle kunna ligga ner och ba glo upp i taket i timmar utan att tröttna. Blev arg när ja gick hem från bussen för att de blåste, svor en del fula ord, tur jag va ensam. Inte nog men att de har kommit snö idag och jag hade converse, dom hade gått sönder o hälen också. Men det var så mysigt att gå på en snö och grus blandning, så de gjorde inget.
Idag har jag även suttit med ett tomt worddokument framför mig i en timme för att ja inte kom på något att skriva. Insändaren skall även vara inne på söndag 16.00, och har en lektion + min dyrbara fritid på mig. Såg två 10 åringar med massa godis på stan, ville springa fram och sno det, men gjorde det inte.. ångrar mig nu i efterhand. 
Plus att Carro säkert blir lessen nu när ja skriver ett långt inlägg och hon måste pausa sin serie hon kollar på för att ta sig tid till att läsa allt. skadeglädje. 
 


hahah kollade faktiskt inte på någon serie för en gångs skull, bättre lycka nästa gång kanske? ;)

2013-03-21 | 12:47:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback