I just came to say hello



svar: Förlåt för så otroligt sent svar! Har inte riktigt haft tid... :/



För det första, tusen tack! Men måste ju säga att du har ju otroligt fint hår själv!



Du ser ju ut att fota väldigt mycket så ett alternativ är att lägga upp bilder du fotograferat. Åker jag bort brukar jag ladda upp med att fota massor av saker en dag för att sedan kunna visa på bloggen.



Samma sak om jag till exempel köpt något nytt visar jag oftast bara en sak i taget, för att kunna spara och visa under den tiden jag är borta, så att bloggen inte är helt tom.



Sen om du vill och har tid skulle man kunna göra någon slags tutorial på hur du redigerar dina bilder eller något slags inlägg om fotografering eller om din kamera. Det är lite större inlägg som kan vara roliga att läsa om.



Att skriva om vardagen är väl lite svårt om man inte har tillgång till internet, men har man det och har tid till att blogga så kan man bjuda på lite bilder och sånt från resan, lite vad man gjort till exempel.



Något jag också brukar göra är att lägga upp kollage, antingen på en slags klädsel, eller på något jag vill ha för tillfället.



Jag hoppas att det var några tips på vad du kan skriva om medan du är borta, nu var svaret kanske lite sent då du åker idag. Men ha en supertrevlig resa! Kram :D

2012-05-27 | 16:14:32

Vilket härligt ljus i bilden! Jätte fint! :)

2012-05-29 | 15:15:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback