Något du borde ha tänkt på

10 saker jag tycker om
 Solnedgångar, pussar, mat, bra böcker, kvällssolen, kramar, bada i varmt vatten, mysa ner sig bland kuddar och filtar, grönsaks mackor, mössor.
 
9 saker jag tycker mindre om
kokta/stekta grönsaker, fåglar (hatar), folk som alltid är seriösa och inte fattar när man skämtar, paprika, åka på saker jag inte har kontroll över och inte har någon klok broms (skateboard, inlines och säkert skidor), känna sig ensam, när folk inte vill hitta på något, de som är olika personer beroende på vem de är med, ofylliga kuddar.
 
8 saker jag längtar efter
pengar, frihet, fastanställning på ett jobb, kläder, nya vänner på gymniasiet, bli halv-vuxen, ha ett eget bröllop, hitta ett par sköna och perfekta svarta jeans.
 
7 saker jag vill göra i framtiden
bli rik, resa, jobba, ha en man och två barn, gifa mig, äta skit god mat med bara sånt jag gillar.
 
6 saker jag inte kan vara utan.
 datan, mobilen, smoothie, pussar, en kille vid min sida, frukt.
 
5 saker jag är rädd för.
mörker, skräckfilmer, vara ensam för länge, möta folk på kvällen när jag är själv, när fleur är sjuk.
 
4 ord som beskriver mig.
Ososial, snäll, tyst, tänker mycket.
 
3 favorit appar
Instagram, bubbel shoot, irunner (jag är ingen app-människa, men jag vill va det, så tipsa om bra o roliga appar/spel)
 
2 vill ha saker
 
1 random sak om dig
Jag blir alltid kissnödig när jag väntar på bissen påväg in till stan, fast det går över sen..
 



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback