We have to stand together

slängde ihop en av mina mest kreativa bilder i photoshop! Skall göra nya o bättre såna bilder...


Dagens look/outfit. alla bilder är lika seriösa som varandra (haha fattar man det där?)

Dagens roligaste/fail (kalla det va du vill) Jag har en tendens att börja sjunga på dehär låten (det är bara sara som tycker det är pinsamt. (och ja sjunger på sevnska såklart))
Carro: tittar du ännu mycket på Diseny?
Jag: asså nej, ja tittar inte alls mycke. Kanske nån gång på helgerna eller så.
Carro: inte ja heller, de är bara massa töntiga program nu... Vad hände med Hanna Montana liksom?
Jag o carro är/var Disney-freaks förr (förra året)




sv: ajdååå, inte bra ju :((

2012-01-31 | 19:34:34

hahahaha x)

2012-01-31 | 20:32:06

Sv; va händer i programmet då??

menar du snickaren till vänster på bilden? <3

2012-01-31 | 20:50:13

Åh vilken härlig blogg du har! Fina foton också :)

2012-01-31 | 23:05:23

Hej!

Jag brukar göra intervjuer med andra bloggare/bloggerskor som jag sedan publicerar i min blogg.

Jag har checkat in din blogg ett tag nu och tycker att den är intressant och att det skulle vara kul att få göra en intervju med dig som mina läsare kan få ta del av.

Om du tycker att detta låter som en bra idé så är det bara för dig att höra av dig till mig via mail så ska jag skicka över några frågor till dig, har du några funderingar eller frågor kring detta så är det bara att fråga mig så ska jag berätta allt du behöver veta! :)



Hälsningar

Martina Olsson - http://martinaolsson.myshowroom.se

2012-02-01 | 06:01:03

SV: Jaa håller totalt med dig! På mellandagsrean shoppa min pojkvän kläder vid 1000 kr och jag bara vid 300 :(

2012-02-01 | 10:21:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback