You're a love killer

2010, 2011, 2012
 
Dag 12: Varför fota? - Det var en solig dag i juni, jag låg på gräsmattan och tittade på allt omkring mig.. Nej, så var det inte alls. De flesta känner väl säkert till en sida som heter stallet.se där man hade ett eget stall och djur. Men ville ju såklart ha finast bilder till djuren och snyggast design. Vi hade på den tiden nån dålig digitalkamera, men det dög. Sen började det väl med att jag inte bara tog kort på hästna o katten, utan gick vidare till blommar (wohooo) iallafall 28 december 2009 köpte jag en sony a-330 för min egna pengar (stolt tjej) Sen sommarn 2011 bytte jag upp mig till min nuvarande nikon d5100 (också köpt för egna pengar) Inget jag vill jobba med, men självklart ha som hobby livet ut! 
 



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback