To be with you

 
Idag efter min första dag på gymnasiet (jag överlevde iallafall) så köpte jag min en almenacka som man kan ha egna bilder i fram och bak, perfekt! min syster sa direkt när hon kom hem: (jag citerar) åh, har du också köpt en sån???! Du får skriva ut bilder till min meee. 
Åhléns eller coop, 129:-
 


Sv: Åh vad kul. Vad går du för linje? :D

Ska gå in och rösta på dig på tävlingen :)

Svar: sv: ja går restaurang och livsmedel! själv då? :)
tack :D
Jessika Bjersander

2012-08-21 | 18:12:29

Måste köpa !!!!

Svar: sv: lär bli hur bra som helst! skall bara komma ihåg arr skriva i den också, haha! :D
Jessika Bjersander

2012-08-22 | 17:34:37

Kom in i 2010 talet de e kalendern i mobilen som gäller nui

2012-08-22 | 18:48:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback