För jag är lyckligare nu

 
När vi var i Norge, så var vi inne i Oslo dagen efter ettårsdagen till det som hände på Utöja. miljoner blommar, sjukt vackert... Gubbarna som hade blommstånden brevid borde ha tjänat fett me caaaash! 
 
♥♥


SV: Tröjan är från Vero Moda! Härligt, nu när jag gjorde om min design lite blev jag lite bättre på att ta kort på saker osv. haha. Vad kul att du tycker det, tusen tack :)

Jag vet faktiskt inte vad du ska göra med din design, jag tycker den är fin som den är. Du får nog lov och ta inspiration från någon blogg du gillar. Vet ju inte riktigt vad du gillar, bara den blir personlig så är det ju bra :D

Svar: sv: hehe varsågod :) gillar din design rätt mycket faktisk! den är så simpel men ändå snygg :)
Jessika Bjersander

2012-08-01 | 20:27:51

sv. tack så mycket, han är en goding han:)

2012-08-01 | 20:52:35

Fin blogg! Allt bra med dig? :)♥

2012-08-01 | 21:11:51

sv; jag tycker att det viktigaste med en design är att den ska visa så mycket som möjligt vem just du är. Om du ofta är glad och spralig så släng dit massa färger, om du är ordningssam se till att hålla raka o jämna linjer osv, förstår du? :)

Svar: sv: ja, tack för tipset! :D
Jessika Bjersander

2012-08-02 | 09:05:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback