AUSTRALIEN - PART 3


Det blev rätt mycke läsk o kall choklad dryck under resan...


En dag åkte vi till adelide för att gå på djurpark uppe på en kulle typ. När vi parkerade satt denna sötnigen framför vår bil.


Dom här råttorna (som jag vill kalla dom, men egentligen är nån känguru liknande djur) sprang runt hejvilt på parken. va lite läskigt när man gick där o så prasslade de i buskarna..


En ful anka. (jag hatar fåglar)


Black Swan. Det är bara i Australien och nån annan stan (tror jag) som det finns svarta svanar, i hela världen.


Känguru.


Här är en annan slags känguru. Går i pålsen o randig svans (tror jag) rätt söt va?


Liten känguru äter mat från mamma.


Dingon är påväg till sin halva hare som inte är med i bild.


maat!


Grön liten groda. (kolla fötterna (eller va mna kallar de)


Här är en annan känguru sort. älskar deras päls, ssååå mjuk!


ÄLSKAR DINA BILDER!

Speciellt dessa i detta inlägget, helt underbara! Dels nog för att jag älskar djur också då. Men OMG kängurus! Och dom små "råttorna" haha, och grodan och svanen och ankan och ååååh avundsjuk haha!



Gud så fint i alla fall!

2011-11-17 | 18:12:17

Åh, så härligt! Jag vill också till Australien!

2011-11-19 | 17:28:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback