AUSTRALIEN - PART 1

Nu hade ja tänkt börja visa bilderna från Australien, men inte alla i helgen efter som några i min klass (sara, carro hanna(?)) läser min blogg, o ja ska visa bilderna i skolan på måndag. - så ni i min klass, läs inte dehär inlägget!!


Vi flög från Arlanda till London (jag blev helt kär i den staden bara av att se alla lampor (eftersom de va kväll) eftersom vi stannade på flygplatsen bara), och på flygplatsen var de fullt me folk!


I Hongkong hade man lite tråkigt när man väntade.. Och ifall ni åker dit, till flygplatsen, ät på Spagetti house (osäker på stavningen). om ni inte hade tänkt att åka till Honhkong, åk dit för att gå på resturangen, sen kan ni åka hem igen!


Flygplatsen va rätt så stor... typ gigantisk


Sen flög vi till Adelide, och såhär glad blev man av att få träffa systern efter ... 6 månader


Det första vi gjorde va att gå på IKEA och äta köttbullar (som smakade vatten)!


Sen åkte vi bil i två timmar (fast ja sov mest), och på bilder ler deras hund Harry fint med tänderna!


SVAR; Tack så mycket söt!

2011-11-12 | 11:52:15

härligt att du är med, vinnaren kommer upp ca 21.00, kram!

2011-11-12 | 17:46:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback