WISH ME GOOD LUCK



Nu är jag med och tävlar hos Jonna om en refelxskärm härifrån. jag vann ju inte den förra tävlingen ja va me i tyvär, men tusen tack till alla som rösta, underbart! Temat är vårtecken, och hoppas jag har en chans att vinna!
Min motevering till varför min bild borde vinna är att jag tycker att man ser i bilden att det nästan är sommar. Ljuset är ju helt magiskt, och eftersom jag bara har shorts o linne, och inte fryser, så är de ju ockå ett vårtecken.  Känslan att ligga i det gröna gräset o sola är underbart! Vem längtar inte tills man kan springa runt lättklädd? Det är något alla längtar efter. Och känslan i bilden visar just det, tycker jag!


Svar: Tack så mycket! Kram ♥

2011-05-12 | 17:51:09

grymt fina bilder du tar! :D

förresten, vad heter typsnittet i dina rubriker? och det man skriver med när man kommenterar? haha :)

2011-05-13 | 15:09:56

Hejsan!

Just nu har jag en tävling i samarbete med tvspelsweb, priset är ett valfritt halvtonat filter och temat är "din favoritbild"

Skulle vara jättekul om du var med! :)

Länk: http://behindthecamera.webblogg.se/2011/may/fototavling-din-favoritbild.html#comment

2011-05-13 | 17:47:00

Grymt härlig bild :)



Fototävling igång i min blogg just nu. Kanske något för dig? Värt att kolla in! :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/fototavling-i-sammarbete-med-johanpixels.html#comment

2011-06-02 | 10:27:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback