SUCK IT UP AND BE A MAN

Nu har jag bytt header, men, nån som kan/vill hjälpa mej att få bort de vita på häger sidan? har försökt massor, men de försvinner inte.. TIPS?



om du göra headern större kommer de antagligen att försvinna.

2011-03-15 | 17:53:03

lägger till från kommentaren över

eller minskar bredden på wrappern till headerns storlek samt ändrar margin och padding till 0 på wrapper :) ev ändra lite bland headersiffrorna.



sv: Jo den är nog lite framåtlutad. När hon kom hade hon inga ryggmuskler utan behövde kilpadd och nu har hon utökat dom utan att jag märkt det. Man blir lite "hemmablind" med saker man ser varje dag, så det är super att du sa till!

Ska prova utan kilpadden imorgon :)

Sen är min hoppsadel ganska hög i bakvalvet så det ger nog en illussion också :)

2011-03-15 | 19:57:35

Tusen tack ska du ha!

Så glad jag blir ")

2011-03-16 | 10:07:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback