DRICK MITT VIN, DET ÄR MITT BLOD





Vem försöker jag lura? mej själv.. "Efter helgen ska ja blogga och fota bättre!" Jag skyller hela tiden på skolan, eller skyller o skyller, det är sant, och skolan går framför allt..
Vi har so prov på torsdag (inbillar mig att det är på onsdag) och det handlar om kristerdomen och hur det kom till. Jag fattar inte så mycke.. Och när ja ska plugga så tittar jag bara på texten, uppfattar ingenting. Jag hamnar bara på andra tankar hela tiden..

Och vädret då? Hur kul är de? Jag hatar att man blir helt lerig o skitig såfort man går utför dörren.. Jag hatar övergången från vinter till vår, usch!

Shit vilken klagande inlägg dethät blev, men ibland måste man få göra de oxå, eller hur? Men jag tor de bara är min sena "vinterdepression"..

För den som undrar har ja skrivit om dethät inälägger 3 gånger.. datan dampa.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback