STARTING IN MY HOME

Beslutsångest.
Ska ja måla, klippa gräset utan headset, rida, baka, läsa, springa, sova, eller något annat?
Det finns så mycke som skall göras men som jag inte orkar just idag, men ja måste göra nånting! rida ska ja nog göra, tänkte hoppa runt lite i hagen tror ja. då har ja ca 3 timmar mindre att hitta på nått.
Måste måla om mina naglar oxå nån gång.
ibland har man verklingen ingen lust att göra nånting. sån dag har jag idag.

Och brottet sprängde just, huset höll på att rasa!


Svar: Okej, jag jobbar delvis på ridskola, så nu har jag hållt i massa läger de senaste veckorna, och sen börjar jag ett nytt jobb på måndag som jag nyss fått. Spännande. Vad vill du "bli när du blir stor"? :p Hehe, nej men vad vill du jobba med? Kramar

2011-06-21 | 16:49:20

sv: Ja :D

2011-06-21 | 20:45:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback