JA VET ATT HON ÄR SÖT




Första bilden: fin Alice! Andra bilden: Adam, Amanda, Rebecca, André

Har snart redigerat bal bilderna, alla va verkligen super fina, blir så glad när ja tittar på bilderna :) Nästa år är de min tur!


Hejsan!

Jag är med i en tävling där man kan vinna en lyxgrill, den vill jag hemskt gärna vinna till min otroliga familj som alltid finns vid min sida! Därför vore det verkligen jättesnällt om du kunde lägga en röst på mig genom att klicka på länken under! :D

Länk: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=viktorija+ackar

2011-06-18 | 17:03:03

Helluuu här i sommarvärmen!

Nu har jag utsett vinnarna från veckans blogg, så ta en titt och se om du var en av dom. Var gärna med i den nya omgången som jag precis startat!



Kramar från Lara.

2011-06-18 | 21:55:24

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback