VÅGA TRO



Såhär ser vårt tv-rum ut just nu. Eftersom inatt så drog vi ju ut sladdar t datan o tv o alltihopa, och tvskärmen har inte velat funka efter vi hade satt i dom igen. Så lösningen blev lilla husvagns-tvn och mina fina högtalare!

Nu sticker jag på hopptävling!


Svar: Okej, jag själv brukar göra ca 5-6 inlägg om dagen. Men då är mina tävlingsinlägg inräknade. Nåja. Har ni också fått sämre väder idag? :(



Förresten, vill du vara med och tävla om 1500:- på MQ? Min samarbetspartner Tourn har en tävling där man kan vinna just det, superlätt! Kika gärna in här: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-1500-kr-paa-mq/?rID=79



Det du ska gära är att skriva ett inlägg i din blogg om en butik, och sedan är du med i tävlingen. Klicka på länken och följ sedan anvisningarna :)

2011-07-03 | 13:23:57

Hahah kmr den gamla tvn någonsin att funka elr blir det en stor platt tv?! :)

2011-07-04 | 06:35:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback