OF MY MIND



GISSA VAD JAG HAR GJORT I EFTERMIDDAG? Jo, negabollar! Sjukt gott!

100 g smör
1½ dl socker
1 msk vaniljsocker
3 msk kakao
2 msk vatten
ca 5 dl havregryn

Blanda ihop med händerna. Och rulla dom, och sedan rulla runt dom i pärlsocker.



Fin blogg! :)

2011-01-29 | 18:50:19

Tjuu, jag kanske bara lägger den här kommentaren i din blogg för att få mer läsare till min blogg, men jag lägger bara kommentarer i bloggar jag tycker är fina, läsvärda eller unika. Alltså inte många bloggar.. Så du kan känna dig speciell och glad eftersom jag tyckte din blogg hade något av det här, nu när du ändå läst det här kan du ju ändå lika gärna gå in och kolla på min blogg också. Puss & Kram RC

2011-01-29 | 19:23:05

Fin blogg :)

2011-01-30 | 17:20:47

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback