MY FEARS

Dag 6 - Mina rädslor

Vad är jag rädd för?
om det vet jag ungefär lika mycke som du, alltså ingenting. Jag vet inte om jag är rädd för nått.. jo, nått är jag rädd för. t.ex. så gillar jag inte att se på skräckfilmer och liknande. just för att jag bli "uppskrämd" av dom. det blir så att jag inte gillar när det är mörkt. Då blir det skrämmande att gå ut och ge hästana mat på kvällen och att jag tänder upp vägen jag går, med taklampor eller min älskade mobil lampa. Sånt mörker är nog de jag är mest rädd för. speciellt om ja har kollat på en "mordfilm". Sen skulle ja säga att jag inte had några fler större rädslor. Dom flesta säger ju att dom är rädd för ormar, spindlar, råttor o.s.v. Men jag är inte rädd för dom, för dom har aldrig skadat mej. visst har man sett ormar, spindlar o råttar o så, men dom har ju aldrig skadat mej..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback