INGEN KÄNSLA


Hola Amigo! :D hihii..

söndag. sista lovdagen. de känns hemskt. fast ändå känns de skönt att komma tillbaka till skolan så man har nått att göra på dagarna ;) fast vi behöver ju inte sluta så sent! inga nätter när man somnar klockan 2-3 (!) och inte gör någonting på dagarna :)

idag göra jag ingenting :) HEJDÅ!

ps. har ju ny design, lite för vitt kanske? ska fixa de ;) och nyheader, va tycks? :D



vad har du för kamera? :)

2011-01-09 | 15:13:47

Sv: Hah, det är inte min ide :)

Men jag kommer iallafall komma igång & blogga nu :)!

2011-01-09 | 19:36:25

+ Jag får alla mina posters från olika affärer, vänner & tidningar :) <3 de stora kommer från Gekås :)!<3

2011-01-09 | 19:37:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback