I DON'T NEVER WANNA LEAVE


En tråkig söndag behöver desperata lösningar.
Jag har nu suttit i eftermiddag och gjort ett collage från H&M med kläder/accessoarer som jag vill ha. Jag hade ju inte tackat nej till något av dethär, allt är ju snyggt enligt mej ;)

Kjolen där uppe är jag lite osäker på. jag gillar inte färgen, skulle heller viljat att det va svart. menmen.
Skorna nera i vänsta hörnet typer jag är någon cm för höga för mig. Jag har typ aldrig gått i klackskor, så jag är inte så van, men dom va snygga ;)


Hej! Jag har nu Dagens Blogg i min söta lilla blogg, vill du vara med och tävla? anmäl dig då i inlägget Dagens Blogg=)

You have nothing to loose=)

Goos Luck...

btw verkligen skit snygga kläder du lagt upp, vill ha allt0)

2011-01-16 | 17:51:13

tshirten med munnen var riktigt läcker!

2011-01-16 | 18:25:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback