I SAW YOU

(orkar inte fixa en bild till inlägget, haha)

Jag har bloggat väldigt mycke denhär veckan (3 dagar, haha) vad skulle ja skylla på denhär gången? Helt ärligt har ja knappt suttit vid datan alls känns de som, allrs minst haft nått att blogga om. Kameran ligger just nu att samlar damm. Hade engelska prov igår, matte prov imorrn. På Fredag 15.10, slutar vi vår sista lektion, sen får vi lov! känns verkligen välbehövligt. Men jag och carro åker me hem till Sara för att fira hennes födelsedag i efterskott. Skall även sova där, och de blir nog kul :) tar me mej kameran, så kanske blir lite bilder om ja har lust..
Annars så lovet har jag inget inplanerat. Skall nog försöka rida varje dag, fota mycke ("studio" bilder, eftersom vädret ute enbart är vitt) sen så kommer Kicki & Peter ner på torsdag för att kolla på hangvars skola som dom kanske ska köpa, så då kanske vi kommer umgås med dom :)

haha, kul inlägg dehär blev.. Nu skall ja läsa genom matten en stund, HEJDÅ!


sv: Naw, tack så mycket! (:

2011-02-23 | 21:40:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback