I HAD A DREAM





Nu har mina fötter landat på Gotland igen. Har haft det bra på fastlandet vid Peter och hundarna.
I lördags, åkte vi då med morgonbåten, kom iland ca 10.20, Sen var vi framme i Askersund (eller nått sånt (räkna själva ut tiden som vi sat i bilen)) Sen vidare till Eksjö efter att vi hade hämtat första skopan (kommer bild, haha) Där vi vi väl 17.45 kanske. När vi (läs pappa och den andra gubben) lastat på sandskopan åkte vi till Bodafors, endast en halvtimmes bildtur!  Vi va framme vid Peter 19.04.
I söndags (igår) åt vi frukost runt 10, sen duschade jag, gick en promenad med Gizmo, sen åkte vi till Jönköping för att gå på Ikea! Köpte endel där, sen åt vi köttbullar. Sen åkte vi runt i typ en annan affär, jag gick in på MediaMarkt.

Kom hem ca 23.50 eller nått igårkväll, just nu är ja typ trött och flumm, haha :(



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback