HOW TO SAVE A LIFE



Imorse bestod tv-tittandet av Jims Värld! funfun. I eftermiddag ska ja t stan o köra moppe... kul, o de har precis spöregnat...


Hej! Jag heter Joanna och är 23 år gammal när jag var 14 fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om livet med diagnosen så folk ska få mer förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och vad det innebär så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-22 | 13:28:22

Hej!

Vad kul att du var med och tävlade om att bli dagens blogg. Nu har nämligen vinnaren utsetts, så gå in på http://laakinoiise.blogg.se/ för att se om du är den lyckliga vinnaren!



Var även gärna med i den nya omgången! :)



2011-08-22 | 18:42:45

Snygg header! :D

2011-08-22 | 18:56:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback