Love yourself

DENNIS M GÖR DET IGEN :



För den första: än en gång är positionerna på bilderna helt olikt varandra. Jag tror ju då att även om en "tjock/mulligare" människa hade lutat bakåt  som på nedersta bilden, hade den ju såklart inte haft en dubbelhaka. vilken människa har dubbelhaka när man luta huvudet bakåt? ingen skulle jag tro..

Jag blir så arg.

Vafan, dubbelhaka eller inte, ni är fina som ni är. Älska er själv. Alla får dubbelhaka nån gång, so it's no big deal! jag är så arg så jag vet inte vad jag skall säga :( Lämna gärna en komentar om vad du tycker!

Ett tidigare fult inlägg av Dennis → this


Haha, bra jämförelse bild när han lutar huvudet bakåt liksom...

2012-02-12 | 19:57:38

tkr dennis är så sjuuuuuuukt dum i huvudet! -.-'

sv; tacksåjättemkt! c:

2012-02-12 | 20:41:19

alltså jag håller verkligen med sara där uppe.. det här inlägget är skrattretande!

2012-02-12 | 22:36:24

Superfin blogg, gillar headern!

kram :)

2012-02-13 | 16:36:33

Hej! Haft en bra start på veckan? :)

Gjort idag ?

Kram

2012-02-13 | 16:51:31

Han verkar lite blåst...

2012-02-13 | 21:07:47

Hahaha ni fattar att han driver va?! :D Det är ju just de här reaktionerna han söker, det är just därför han har så många läsare! Hahaha tycker inte heller speciellt mycket om honom men det är ju bara pinsamt när folk säger emot honom på det viset - det är ju just det han vill! Allt han säger om att vara tjock och allt är bara för att provocera, jag tycker att det är ni som just säger emot honom som hamnar i fällan och gör honom glad! Han skulle aldrig fortsätta på detta viset om han inte fick några reaktioner, men nu fortsätter ni och då fortsätter han! Haha, just sayin' ;)

2012-02-14 | 17:28:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback