I THOUGHT IT WAS JUST ME

VARNING - FULA BILDER.  Kampen om att få ur minneskortet ur lådan - DEL 1


När vi va i Australien köpte jag (läs mamma) ett minneskort på 16 GB för ca 300 kr. I sverige har ja kollat lite på ett större, men dom kostar typ 600 kr..


Men för att använda de måste man ju såklart få ut de ur lådan. Det finns ingen öppning eller nånting, o matrialet är av jätte hårt plast. Jag försökte lite ynkligt klippa upp den me min slö ikea sax som är några år gammal (borde nog byta ut den me tanke på att den är väldigt dålig..) Men som bilden visar fick ja inte upp den så mycke..


Men varför inte försöka trampa på den så den springer tänka jag då. men ja det gick ju inte såklart heller, snacka om hår plast... rätt sjukt.

fortsättning följer...


hahah x) roligt inlägg! :) hugg den med en yxa?

2011-11-10 | 18:14:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback