THAT'S WHAT I WANT

  
 Januari                                                               Februari
 
Mars                                                                 April
 
Maj                                                                      Juni                                             
 
Juli                                                                     Augusti                                      
 
September                                                      Oktober   
 
November                                                    December


Under hela 2010, i slutet av varje månad, har jag tagit ett kort på vägen bakom vårt hus.
jag har försökt ta kortet den bästa dagen, men de är inte alltid man lyckas ;)

Vilken månad tyckte du blev finast på bild?



alla bilder va fina!

men februari var finast :)

kram!

2011-01-04 | 00:17:13

sv: ja det ska jag ta och göra :D!

2011-01-04 | 16:19:10

Hej svejs :D tycker Juni var finast och varmast :D

en kul idé det där :)

kram Sara

2011-01-05 | 20:11:55

jag gillar april :)!

2011-01-05 | 22:39:52

Februari, Maj och december!

Absolut! :)

2011-01-09 | 18:05:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback