Wishes 2013

 
Tänkte bara skriva lite saker som jag önskar mig i julklapp eftersom jag har varit jätte snäll iår (!!!!)
1. Köksmaskin, den på bilden kommer härifrån och precis en sån jag vill ha! Ligger på 1200 kr. 
2. Linnen från Kan dee shop. Mina två favoriter på bilden! Kostar 300 kr/st
3. Ritplatta. Kostar 700 kr hääär
4. Pastamaskin. Finns för 300 kt häär.
5. Massage! Finns någonstan i stan, ingen aning om priser..
6. Knivset. Finns lite överallt, mest på internet. Ligger runt 1000-lappen.
7. Diverse andra köksgrejer, såsom springform och andra tillbehör.
8. Ett par nya svarta jeans med hög midja.
9. Ett par låga röda och ett par hel vita låga (sånhär) converse strl 40 (7)! 
10. Pengar, pengar, pengar och presentkort. 



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback