I can't breath

fula bilder på mig ihop satt i paint.



... 3 saker ni inte visste om mig. (såvidare ni inte har stalkat mig under min livstid..)
- Jag har endel tvångstankar. t.ex. att på övergångsställen går ja bara på dom vita (när jag orkar) I skolan är de skarvar i plastmattan, de går ja inte på. Jag ser osynliga linjer från dörrar jag hörn, jätte svårt att förklara, men jag har försökt!

Ja går inte på de linjerna, ser såna linjer över allt, det är som laserstrålar som kommer bränna sönder mina fötter om ja korsar den..

- Jag ställer alltis min väckarklocka på nån konstig tid. t.ex. 06.34, 08.57 osv..
- Jag har alltid min morgon planerad i minsta detalj. Jag göra allt i en viss ordning hela tiden. Försover jag mig får jag panik, min tankar går såhär "Skall jag äta frukost? klä på mig? sminka mig? packa väskan? VILKEN ORDNING SKALL JAG GÖRA DE I? paniiiiiiiikkkkkkk" Och jag måste ja proritera de viktigaste sakerna också..


USA Iphoneskal i vintagestil säljes! Kenza style :) SKITSNYGGA och ett riktigt bra pris: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-vintagestyle-usa-uk-iphoneskal-for.html

2012-03-13 | 22:14:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback