Varken du eller jag förstår något alls

kolla mina naglar! ♥ fast dom har gått av nu , fml.

Nu skall jag berätta något sorligt för er. Och ja, det är bäst att du går o hämtar närdukar redan nu. Jag vet inte hur, varför eller när. Men min fjärkontroll har slutat att fungera. Detta förstör mitt liv ganska mycket, då jag stry mitt liv med den lilla älskade fjärkontrollen. Jag hoppas innerligt att det är batteriet som är slut, och jag kommer inte ihåg fall man fick till ett extra (isåfall vet jag inte vart det är). Jag vill inte komma till den dagen du jag måste skriva R.I.P fjärkontroll ♥ JAG VILL INTE!
Är det någon annan som har råkat ut för detta? Är det bara batteriet som behövs bytas?


vart har du köpt den? :))

2012-02-19 | 17:49:59

rösta nr 7 så blir jag jätteglad :D

http://aliciadala.blogg.se/2012/february/utkast-feb-19-2012.html

2012-02-19 | 18:00:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback