YOU CAN MAKE A CHANGE



"Hej! Mitt namn är Dajje, och jag är från Danmark så ingen vet hur gammal jag är eftersom jag är importerad. Men man misstänker att jag är runt 20-25 år. Jag flyttade till familjen Bjersander för snart 5 och ett halvt år sedan, och innan bodde jag i När. Jag är sjukt rädd för postlådor, fladdrande saker, allt som har med traktorer att göra, och nya saker som jag "aldrig" sett förut. Trots att jag har sett dom innan, så är dom ändå sjukt läskiga. Jag älskar att galoppera i hyper fart så ingen hänger med, och sticka iväg på dom stället ja vet att vi brukar trava / galoppera. Jag är väldigt matarg av mej, ocha älskar allt som har med mat att göra. Trots att jag älskar mat, och äter istortsätt hela tiden, är jag benig och blir smal lätt. Plus att jag är svankryggig vilket gör det omöjligt att rida barbacka på mej. I stallet/hagen så är det jag som bestämer över lilla Fleur. Hon håller sig gärna bakom mej hela tiden, och håller sig gärna undan.
Min största rädsla är somsagt postlådor. Jag har blivit rädd för dom senaste halv året, och det är jätte läskigt när vi ska gå förbi dom. Jag vågar knappt gå förbi dom fall Jessika går brevid och håller i mej. Det blir ännu läskigare när det blåser och locket åker upp och ner, och som sagt, jag hatar när saker fladdrar. Jag vet att jag är väldigt fjantig som är rädd för dom sakerna jag är rädd för, jag har fått hört det många gånger.

Det här var lite kort om mej och mina töntiga rädslor. Kram/ Dajje"


ja de är sant min lilla ponny, men skönt att höra att du beter dig likadant mot Jessika som du gör mot mig!!! Ses snart:) <3

2011-03-28 | 08:56:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback