I DON'T LIKE

Dag 5 - Jag ogillar

Listan på saker jag ogillar är svår att få ihop. Det finns ju såklart mycke som jag ogillar, men listan på vad jag gillar är nog längre.. Om vi tar det första, så ogillar jag folk som är falska, sviker en, tänker bara på sig själv o.s.v. ja, ni förstår väl själva varför jag inte gillar de? En andra sak jag inte gillar är när det är "ostädat". Jag är inte pedantisk på någon sätt, men jag tycker det är finare när det är mer i ordning, än när det är i oordning. Och jag stör mej på dom som inte plockar undan efter sig. En tredje sak som jag inte gillar är när folk säger emot mina åsikter. jag har ju rätt att tycka vad jag vill, varför försöka ändra på de? Tyck vad du vill, o skit i vad jag tycker!

det finns väldigt mycke ja ogillar, men "palla" skriva upp allt..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback