GÖR SOM DOM PÅ TV GÖR

bara jag som aldrig vet hur ja skall börja ett inlägg? :(

men idag är det lördag för dej som inte vet. och igår blev de ingen bloggning. va vid pia och ulf på kvällen o fikade, såg let's dance och sen nån film som hette Love happen. jag somna 2 minuter in i filmen, och så vaknade jag när de va ungefär 2 minuter kvar för vi skulle åka hem.
idag så har jag faktiskt vart lite kreativ! jag har ridit (och fleur va helt knäpp, lyssnade inte alls o ville ba sticka hela tiden. överskottsenergi på hög nivå!) efter det så städade ja stallet. slängde gammalt hö, kastade massa påsar, tvättade hinkar o.s.v. blev riktigt fin! undrar bara hur länge de kommer va så...

Nu har jag precis ätit mat som jag och terese har gjort. Kycklinggrej med potatistäcke eller nått sånt :) riktigt dock, fast blev lite väl starkt..

ikväll ska ja se fångarna på fortet!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback