Det hade inte hänt om jag blev förvarnad

 
Fick en fråga vad min största dröm är. I igår (onsdag) berättade pappa att alla bilder osv inte gick att hitta på hårdisken som vi lämnade in för en vecka sedan. Förstår ni? Allt mitt slit, alla minnen, mitt akriv, det jag har kämpat för - är borta. Det som mitt liv har bestått av de senaste åren - är borta. Det kan gå att hitta, men det är inte säkert. Jag är förkrossad. Hur kunde detta hända mig? Jag som bara är en liten tjej på en bondgård på lilla gotland, vad är oddsen? Något liknande har aldrig hänt mig förut. Jag är mållös, stum. Tänk om de inte går att rädda... över 25 000 bilder, på tre år med systemkamera, kanske jag aldrig mer får se i originalform.
 Allt som har hänt de senaste åren finns nu kanske bara i mitt huvud. 
 
Min största dröm är alltså att få tillbaka mitt liv. Hoppas bara att teknologin är vän med mig så ja kan få tillbaka allt..
 


Snart sista chansen! Vinn en lyxig kryssning för två! Skäm bort dig själv och någon du tycker om! Tävla med en kommentar här: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#com

2013-02-14 | 23:07:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback