Något som saknas

Längtar redan efter våren.
 
En iakttagelse jag gjorde på bussen idag på väg hem. Det vart fullt och kanske 3-4 personer fick stå. Efter kanske 10-15 minuter såg jag minst 7 st lediga säten (då ännu dessa personer stod) (jag satt näst, näst längstbak) är det inte väldigt enkel matte då en person går av = ett ledigt säte? Men visst, stå upp om du nu så gärna vill dö, om något kommer hända. 
 


Dom kanske hade artros i knäna (allihop) och har svårt att komma upp om de satt sej ner. kanske :)

Svar: sv: grejen va ju att dom satte sig efter en väldigt lång stund när typ platsen brevid där dom stod var tom ;)
Jessika Bjersander

2012-10-04 | 18:21:56

Gud vilka fina bilder! Du är verkligen jätteduktig. Kram på dig!

Svar: sv: tack så jätte mycket! :D
Jessika Bjersander

2012-10-04 | 20:46:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback