Put your hands togethet

arkivbild


Så fin bild!



Tyvärr kan jag nog inte hjälpa dig, är lite kass på att komma på sånt :P

Men hoppas verkligen att du får det underbart i Paris :)

2012-05-24 | 07:54:49

sv: vad kul att d gör det, älskar såna också :D



visst kan jag komma med tips,

- ladda upp gamla bilder som du kanske aldrig lagt ut på bloggen, vill du göra det lite "annorlunda" så är svartvita bilder också bra :D



- tips är också bra som t.ex sminktips,nagellack och sånt och det finns bra tutorials för sånt på youtube etc. Eller så kan man göra egna :D Andra tips som stärka självförtronde/självkänsla, vadd man kan göra när man har tråkigt och sånadär grejer, du kan kolla på min kategori tips om du vill, där finns lite ett och annat :D



Lång kommentar dethär blev men hoppas tipsen var till nytta ;)

2012-05-24 | 09:55:03

Jättefin bild!

sv: tack! :D

2012-05-24 | 19:50:39

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback