Små lätta moln

Snart så är de nog tänkt att jag skall överge min kära Sony Ericsson T700 (världens bästa mobil) som jag har haft i 2 år, 7 månader och 20 dagar nu. Den är rätt så sliten. Den håller på att gå av på mitten för den har antaglien blivit lite spräckt där luckan sitter fast. Och jag har fått tejpat fast luckan nu så att den och batteriet sitter kvar. Den har vart med om de mesta...
Jag funderar på nån av de övre mobilerna. Dom är typ lika bra, är väl nån sak som skiljer sig hit och dit, men spelar inte mej nån större roll. Sony Ericsson Xperia Neo, HTV Sensation eller Sony Ericsson Xperia Ray. Är det någon av er som har nån av mobilerna som kan skriva lite va ni tycker om dom? Eller har ni nått tips på en annan bra mobil? :))))


sv. hehe yes!

2012-01-25 | 15:00:40

Helt klart htc sensation. Htc ligger så långt före sony ericsson i utveckligen av mobiler, sony ericsson har fortfarande massa buggar, de ska ju också läggas ner som mobilföretag, tänk på det ;)

2012-01-25 | 20:59:46

Håller inte med! För det första tycker jag att htc-mobiler är väldigt fula, även om de kanske är bra (finns dock mycket, mycket bättre mobiler), så vill man ju ha ens nygg telefon också, men sedan så tycker jag själv att sony ericsson-mobiler är bättre än htc! Självklart är det en smaksak men de flesta som har haft en sony ericsson-mobil i bra klass säger att de aldrig vill byta märke. De krånglar sällan och har i statistik bäst hållbarhet i alla lägen!

Jag har ganska bra koll och själv skulle jag tipsa om en Samsung! Välj prisklass och du får garanterat en grym mobil. Vad sägs som Samsung Galaxy Ace, om du vill ha mycket telefon för pengarna, annars om du vill ha en lite dyrare, Samsung Galaxy S2, som har utvalts till årets bästa telefon, bättre än iphone! Samsung är det grymmaste märket! Bara ett tips! Men i alla fall, vad du än köper, köp INTE en htc, fulaste mobilerna ever!!! Ett tips innan du köper är även att titta på allt som har med mobilen att göra, läs personliga recensioner, de är oftast bäst och talar bäst sanning! Lycka till!! :)

2012-01-26 | 15:05:41

små lätta moln som rubrik haha x)

2012-01-26 | 16:55:56

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback