Jag tänkte samma sak

Tänkte skriva vilka produkter som jag använder när jag sminkar mej - enjoy!

1. Maybelline Colossal mascara.
2. Eyeliner från Yves Rocher.
3. Max factor xperience foundation
4. Ögonskugga från H&M
5. Kajal som ja använder till ögonbrynen (från okänt ställe)
6. L'oréal Paris Million lashes extra black
7. Isa Dora Bulding up mascara från
8. Ögonfransböjare
9. Concealer
Min Isa Dora mascara som jag har använt samma (inte samma bokstavligen, har köpt ny när den tat slut) i ca 4 år nu, så jag förnyade mej! woopwop. Var inte nöjd med första, så köpte en till, så nu kan jag variera mej, beror på vilket humör jag är på.
Foundationen är den bästa jag har prövat, tycker den täcker bra och ger ett naturligt resultat, håller dock inte hela dagar så jätte bra, men jag är nöjd med den!
Och ja, jag erkänner! jag hatar att pröva nya saker inom smink produkter. Jag är "rädd" att ja inte ska bli nöjd o känna att ja har slösat bort pengar som inte funkar.. Därför vill jag gärna höra från andra vad dom tycker om produkterna. Har ni några bra tips på bra produkter - lämna en kommentar!


foundation sitter kvar mycket bättre om man har puder ovanpå ;)

2012-01-24 | 16:32:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback