Going in circles

 
Dagens outfit! en kjol ja sydde i typ sexan och en ljuslila tröja med urringning bak från Bikbok. valde dock fel dag att ha den kjolen på mig då det blåste jätte mycket så ja fick gå och hålla i kjolen när jag var ute.. 
 


söt outfit!

Svar: sv: tackar :)
Jessika Bjersander

2012-08-30 | 21:32:17

Åh, va fint! Just nu har jag en fototävling på bloggen där du kan vinna en värdecheck hos tvspelsweb.se för 200kr. Det skulle vara jättekul om du var med! Länk: http://justgalaxe.blogg.se/2012/september/fototavling-vinn-200-kr-pa-tvspelswebse.html#comment Ha det bäst! :)

Svar: sv: jag skall anmäla mig när jag hittar en passande bild ;)
Jessika Bjersander

2012-09-02 | 17:47:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback