I WANT YOU BACK


Julen. För mej är de höjdpunkten på året. Hela släkten samlad, god mat, så man blir tvungen att ligga i matkoma 7 timmar efter. Och såklart Kan du vissla Johanna?

→ Pengar
. Jag älskar pengar. Och varenda människa är beroende av pengar. Jag har alltid pengar eller så, men dom tar ju såklart, som allt annat här i livet, slut.


→ När man får ett sms där de står "någon" eller "alla". Jag är ju faktiskt bara en person, inte flera. Jag tycker de är ju sjukt opersonligt. t.ex. Någon vaken? eller Vad gör alla? så ja svarar aldrig på sånna sms.

Förkylning. En av anledningar till att bloggningen har vart rätt låg dom senaste dagarna.


Bra hissat och dissat xD

2011-09-12 | 20:08:28

Japp :)

2011-09-13 | 09:34:25

Skulle du vilja rösta på min bild här? Tar inte mer än 10 sekunder och skule betyda GULD för mig. http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-emma-falun-vatten# :D

2011-09-13 | 09:35:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback