STOP FOR A MINUTE

Jag funderar mycket på min framtid. vad kommer jag göra om 10, 20, 30 o.s.v. år? kommer ja har en egen familj? kommer jag få jobba med det jag vill?
Den enda som avgöra det är egentligen jag själv, det enda jag behöver göra är att hitta motivationen. man kan liksom inte ligga på latsidan nu när vi är unga. Livet börjar (eller har redan börjat) nu när vi går i skolan!
"Jag nöjer mej med ett G" "Eh, jag skiter i dethär nu, jag tänker inte göra något prov"
Jag har fått höra i skolan att jag och mina vänner "kallas" för mvg-"gänget". med vi gör vårt bästa, för vi vill lyckas med vårt liv, vi vill liksom få klokt jobb när vi blir äldre. Jag älskar er mina "mvg"-kompisar.
Jag kan bli så irriterad på såna som bara slänger bort allting. Gör inte läxor, sitter o snacka på lektionerna, är aldrig muntlig, pluggar inte till proven. Det är upp till var och en att göra hur man vill. Men framtiden är nu, vi är framtiden.
Släng förtusan inte bort det!


inspererad från dröm saken idag? ;)

2011-05-04 | 18:02:42

äsh ingen fara :)!

2011-05-04 | 18:07:35

vilken bild tycker D U sprider mest glädje ?

kolla bloggen & kommentera !

behöver verkligen hjälp ♥

2011-05-04 | 18:31:58

jaså? vad roligt det låter :D

Just nu sitter jag bara i skolan och har redovisning, mindre skoj :(

kram / ♥ KHANGKHENG

2011-05-05 | 10:54:03

Mitt tips: Sluta tänka så långt framåt. Man blir bara galen när man börjar tänka så. Iallafall jag. Sikta nuet & isåfall ett halvår framåt. Livet kan ändras snabbt. Åsikter & tycke & smak kan också ändras & vändas till ett annat håll.

2011-05-05 | 11:56:35

sv. det kanske :D!

2011-05-05 | 17:00:19

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback