SER DET UR EN ANNAN VINKEL



I eftermiddags så läste jag ut boken Spelar roll av Hans Olsson. Jag gillar den faktiskt starkt. Det var en sån bok som jag faktiskt inte kunde lägga ifrån mej. För annars när jag läser så brkar ja faktiskt kunna lägga ifrån mej den och göra något annat, men de blev inte så med den här!
Och vad handlar den om då ...? Jadu, Johan Alexander är en populär tonåring som har många kompisar och är en riktigt tjejmagnet. Men allt förändras när hans kompis säger till sig själv att "En annan ser ju ut som en bög.." Alexander frågar sig själv hur han ser att han ser ut som en bög, men kommer inte fram till ett svar. Det får Alexander att tanka i andra banor. Hans intresse för killar växer meroch mer för varje dag som går.

Det är inte många böcker som innehåller ironi, men de hade denhär! Man kan verkligen skratta till ibland, men då inser man att de är rätt ... kosntigt, speciellt fall man läser bland folk..


sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd! Hoppas allt är bra med dig.

KRAM

2011-05-01 | 19:01:15

åh tack så jätte myckte! :D

2011-05-01 | 20:57:24

SV: Hehe, okej tur det då :P

2011-05-01 | 23:14:47

sv: Haha aw.. Gulligt.. (;

2011-05-02 | 15:31:51

sv: :d

glasögonen är från åhlens :D

2011-05-02 | 16:59:22

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback