WE DON'T HAVE PLACE FOR THAT


Tittar på Remember me. Jag älskar ännu den filmen..

Fast nu har ja ju sett den över 5 gånger, så då kände jag att ja kan göra nått annat istället. Rida, redigera bilder (om photoshop funkar som de ska, annars får ja väl fixa de), och städa klart mitt rum.

känner att min blogg suger nu typ.. men som ja säger, ibland måste man ha tråkigt så man kan se framemot de roliga!


Jag har en fototävling som sponsras av johanpixels.se/webbshop

och därmed kommer också priset därifrån, vilket är en valfri

ir-kontroll från deras webbshop. Temat är sommarkänslor, och det

skulle vara jätte roligt om du ville vara med! :)



http://mysphotos.blogg.se/2011/may/fototavling-sommarkanslor-1.html#comment

2011-06-18 | 16:12:21

Åh, den vill jag se! :)

2011-06-19 | 13:13:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback