ME FOR YOU, YOU FOR ME


härifrån

jag säger bara ett ord: OMGVAAWSOME.
Vilken kväll de va igår asså! det började vid typ 22.35 började ovädret dra igång. Vid tyo kvart i tänkte ja gå upp o lägga mej, men istället så fastnade jag vid fönstret o såg på alla blixtar och muller o.s.v. De va verkligen awsome, helt mållös. på typ 45 min såg jag blixten ca 15-20 gånger (tappade räkningen (och ja hade sett den fler gånger fall vi inte hade vart omringade utav träd)) Det kom bara närmare och närmare oss, och tillslut, då jävla small de till rakt över oss! fyfanva ja ble rädd.. haha, och då försvann även strömmen (tack gud (eller sony ericsson) för ficklampa i mobilen)
Dag #4 som sjuk på sommarlovet fortsätter sakta framåt. Nu har jag även fått en retig host och lock för örat! That's great. Var ute o fota lite förut också, men de ble inte riktigt som ja hade tänkt mej, är nog för sjuk för att tänka..
Imorgon drar ja nog o kollar på hopptävling vid ridbanan. Fotar även då. känner att ja behöver göra nått!

Nu ska ja gå o baka något med en banan, hehe.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback