MY FAVORITE PLACES

Dag 8 - Mina favortit platser

Jag har så otroligt många favortitplatser.
En plats (som säkert alla andra ryttare oxå tycker) är på hästryggen. Jag tycker att det är rätt uppenbart varför jag tycker det. de är så mycke frihet. det finns ju dagar som jag kanske inte är på så bra humör som jag kanske inte alls vill rida. men jag för det för Fleur. hon måste röra på sej så ofta det går..
En av mina andra favortit platser är mitt rum. jag ba älskar det.
en yttligare är utomhus. jag gillar att känna doften, och känns på "hur naturen känns". jag kan sitta på en sten, gräser, "vår jordkulle", jo stortsätt allt, och stortrivas! LÄNGE LEVE FRIHETEN! 


Foto: Caroline Ansin. Redigering: Caroline Ansin. På bild: Jag & Fleur. 8 September 2010.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback