MUSIC

Dag 11 - Musik

Musik, för mej, är som löv på träden. För många så är musik deras liv. inte för mej. det finns mycke annat.. eftersom det är så många som gillar musik, och håller på med musik, kan man ju inte låta bli att lyssna de på nått. på radion går det minst 5 låtar på en timme (det bror på), det är alltid någon som går o sånger på nån i skolan, det är alltid nån som går me mobilen i handen i korridoren o lyssnar på musik, man har ett skolämne i musik. Ja, musik är över allt! Men för mig, ja bryr mej inte så mycke. visst kan jag gillar endel låtar hit & dit, men jag har ingen musik smak. ja lyssnar på det som spelas brukar jag säga. jag lyssnar aldrig på "endart låtar". jag har en mobil, med stort minne, men har ungefär .. 21 låtar kanske? pinsamt, jag vet. dom jag har är då väldigt kassa & uttjatade, hehe. Men personligen så ser ja ingen anledning till att ladda hem låtar, få av andra o.s.v. Det är inte min grej.
Jag har ingen favortit låt, ingen favorit artist, inget favorit band. En del låtar är bra, endel inte. dom dåliga försöker jag undvika.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback