I LIKE

Dag 4 - Jag gillar

Det finns så mycke olika kategorier inom vad man kan gillar. så mycke olika saker som man kan gillar. jag gillar det mesta om ja får säga det själv. kan reda upp ett par grejer jag gillar;
1. Bakning - jag älskar att baka. det är så kul att skapa något som man sedan kan äta upp :] min bakning är väldigt uppskattad inom min familj.. hehe. det går inte att bara något utan att någon äter upp hälften ungefär.
2. Fotograpfering - en annan grej jag gillar. va ska man säga? jag gillar att skapa. man skapar fina minnen som man kan komma ihåg hela livet.
3. Läsning - Jag kan sitta flera timmar om dagen, fast dock inte i streck, de blir för tröttsamt. Nu på senaste tiden har jag läst väldigt mycke bra böcker.. Genom dina ögon, Hungerspelen serie, Vampire Academy serie o.s.v. böcker man inte kan sluta läsa utan bara älskar.
4. Träna/bli trött - åhhhh, jag älskar känslan av att inte kuna stå eller andas efter man har tränat. Jag mår så bra av det. senast idag så hade vi styrketräning på idrotten, jag gav verkligen 110%! fast ja trodde ja skulle dö. hehe, jag älskar verkligen konditions / styrke träningar, fast det är typ bara jag som gör det i vår klass. jag taggar verkligen till 1000 till varje idrotts lektion. nu när snön försvinner kommer ja börjar springa själv och ha lite "egna idrotts pass", efter som ja mår så bra av det kommer jag antagligen börja må bättre, o känna mej friskare!
5. Friheten - Jag älskar att känna mej fri. ibland går jag bara ut och och sätter mej nån stans o ba sitter. det är en otrolig känsla, jag älskar det!
6. sen finns det ju massa andra smågrejer som man ba inte att undangå att gilla. känns som att det är för mycke saker för att änns skirva upp..



Gullig blogg :d

2011-01-20 | 17:44:54

Dagens bloggar är nu utsedda, blev det inte du.

se till att du är med igen, du förlorar inget!<3

2011-01-20 | 18:05:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback