YOU WILL NEVER KNOW ME



Det är söndags kväll, och det känns jävligt skönt att veta att man inte behöver gå upp halv sju imorrn säger jag bara!
Idag så har vi vart på "Kaffe kalas" (kalla det va du vill) och fikade. Det fanns väl en del goda kakor, så de va inte helt värdelöst ;) När ja kom hem så red jag fleur en sväng, hon måste verkligen komma igång nu, hon är så otroligt trög o stel.. Några tips?
Och så har ja suttit o googlat runt på Converse skor. Är verkligen sugra på ett par nya. Mina röda är rätt slitna nu.. Jag vill ha ett par hyfsat udda, inte för vanliga o enfärgade liksom. nackdelen är att de finna så många att välja på..



ååh dessa underbara skor!! kan inte få nog av dem!!

2011-03-04 | 16:52:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback