KÄNN DEJ MYCKET SAKNAD

jag saknar dej.

Haft en toppen "fira-saras-födelsedag från fredag till lördag". Mycket skratt, och lite för mycket mat och snaks.. Ligger just nu i koma i soffan med datan i knät, och en vilsen katt som vandrar mellan mej och terese för att bli klappad.. Jag är jätte trött. Igår kväll så åt vi mat, satt o snacka, skattade, såg Vampires suck och Ten things i hate about you. Under första filmen somna ja till en gång, på andra sov ja lite mindre än halva.. haha. Idag så såg ja o sara (efter carro hade åkt hem) Inception, där slumra jag till 2 gånger, sen så såg vi halva Knight and Day, sen kom mamma.

Jag är väldigt trött just nu, skall nog gå upp o läsa, eller kanske ta en liten tupplur..






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback