BOYS ARE BACK


bild i repris

Söndag. Igår åkte jag och Angelika till austers o såg tv med hundarna. Såg usa's värsta bilförare, Glee, Melodifestivalen, Step ut 3 och Bröderna Karlsson (fast vi såg inte klart hela) Step up 3 va en grym film! Den bästa en Step up filmerna om ja får säga det själv.

Idag så gick ja ut till stallet ungefär vis halv 12. Red först Fleur, hon va rätt så pigg och lite jobbig ibland.. Sen så red jag Dajje. Snacka om att det gick långsamt i skogen.. haha. Blev inte så mycke att trava i skogen, så jag red runt på åkern sen, och jävla vilken fart han fick! Det är bara att välkomna träningsvärken nu..

Nu skall jag måla mina naglar, och plugga engelskan.. Har prov på tisdag.. Orkar verkligen inte plugga...


super härlig blogg:)

2011-02-22 | 21:15:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback